Wednesday, June 1, 2011

berhabuk ini blog

salam,

hai rakan rakan,setelah sekian lama blog ini tidak diupdatekan..kesibukan dengan tugasan harian ..
hari ni 1 june 2011 bulan enam sudah kita sekarang,tak lama lagi puasa then raya!

seronok apabila terkenangkan hari raya,persiapan hari raya,baju rayer berpasang pasang la seprti biasa untuk kaum wanita kan!

eh eh apa pulak cerita pasal raya ni,puasa pon dok lagi kan! hehe

seperti yang sedia maklum, yana sekarang berada dishah alam..pelik kan..kawan kawan lain semua dah tutup buku,saya pulak terkinja kinja lagi bukak buku nie! ouh begini, saya buat intersesi disini :) mereka takpayah buat sebab mereka semua dari diploma in business so subjek ibm dgn opm nie mereka dah amik time diploma dulu,saya nie je terkecundang jauh dari diploma ke degree.. hehe

so terpaksa la amik masa intersesi untuk menamatkan degree ini dengan sempurna dan first class . ouh insyaallah doakan yea :)

ouh bulan 7 ini saya praktikal! berfikir soal praktikal ini boleh mendatangkan 1 stress bagi saya.. dapat 1 offer dr KUB MALAYSIA BERHAD tapi die offer dekat kota kemuning nun jauh sana! memang mentah mentah laa saya tolak kan ..bukan demand tapi jauh sgt tmptnyee.. so tgh tnggu offer dr naza pulak sekarang ini. hopefully ade rezeki disana,,amin :)

bercakap dan bersoal jawab dgn hati ni,macam macam dah berkecamuk.. hati yang sering saja rungsing bila memikirkan keadaan itu, hati yang sering saja berjauh bila berfkir tentang itu dan ini! ouhh jauhkan laa segala perasaan perasaan ini semua agar tidak menyakiti lagi hati yang telah banyak sangat menangis kerana sebuah prasangka dan permainan hidup didunia ini..
kebahagiaan ini hnyalah pinjamaNYA darinya,tiada yang kekal..so manfaatkan laa sebaik mungkin sesiapa saje yang berada disekeliling kamu dan sentiasa menyayangi kamu :)



byebye

love all of you

*___*





1 comment:

  1. tu la dah lame yana tak update blog.. dija plak yang addicted berblogging kan..hehe good luck 4 intersesi..:)

    ReplyDelete