Saturday, June 11, 2011

berbicaranya hati :)


yaallah

kekuatan hatiku ini hanya engkau saja yang tahu

kepiluan itu ...

tak pernah aku rasakan begini

setelah sekian lama aku abaikan segala rasa


YAALLAH ....

berikan aku kekuatan ..


kerana ada hati yang perlu dijaga!!

tak mengapa kalau aku dilukai lagi..


TAPI TOLONG!

JANGAN yang SATU itu..


KERANA DIA...


masih ada rasa..

dihati ini..

mungkin tiada untuk hari ini

tapi mungkin esok..


tempatnya disini..

aku tidak menanti..

aku jugak tidak mengharap...


usaha doa dan tawakal..


untuk mendapatkan yang terbaik



AMIN :)


kadang kadang rasa hati itu selalu gundah

kerana rasa yang berbelah bagi..

kekacauan jiwa dan perasaan menjerit seiring dengan kerinduan yang tak tahu arah tujunya

cintailah aku walaupun hanya sebagai seorang SAHABAT!

kerana melupakan engkau itu bukanlah aku!

No comments:

Post a Comment