Sunday, November 7, 2010

*bestie*




Gadis yang sentiasa ada dikala saya berduka lara,riang gembira dan sewaktu dengannya..

zarith sofia binti zainal abidin

nama yang tidak pernah akan saya lupa

nama yang selalu menghiasi hari hari gelap saya mejadi cerah

nama yang sentiasa ada dikala saya kejatuhan..

nama yang sering memberikan kata kata semangat untuk saya bangkit semula

nama yang sentiasa melayan karenah kawannya yang sorunk nie

nama yang tidak pernah kenal erti jemu memberi nasihat...


saya amat sayang pada dia...

perkenalan kami yang dari sekolah rendah terjalin sehingga ke hari ini..

kami jugak seperti oang lain..

pernah berkelahi,pernah merajuk sesama sendiri
pernah tidak bertegur sapa

akhirnya masing masing mengalah

megetepikan ego yang tidak kemana itu...

terima kasih my bestie..

u're the best frenz in my heart...








thank you for being my frenz :))

7 comments:

  1. auuwww,,!!sgt2 terharu..!!:)
    sy syg awk jugk..no matter wht happened we still tugeder jugk k dear.. n pd 'org' tertentu yg adew hasad dengki pd cik yana ni ckop2 la ae..sb cik yana sy ni xpnh kacao idop awk so u bttr watch out bitch!hahaha.. to my dear yana..i know u're strong person..!
    lebiu much3x!! -z.s.z.a-

    ReplyDelete
  2. syg..:: iloveyouu dear...

    adoiyaaiii...si bitch niee sebok plk nk bace blog saya kan cik piah!!!
    xyah nk jadi kepochi sgt laa bitch!

    ejaan bitch pon dh xbtol.
    so pergi jmpe cikgu english dulu okei!!!

    ReplyDelete
  3. jap ae na..nk cr kt DICTIONARY atau dlm bahasa malaysia nye KAMUS,APE MAKSUD BICTH tu..hahahah!!

    xpela babe..abaikn la org cmni k..tp kn english sy pon x de la pandai sgt tp saye tetap sedar smpai mane tahap english sy ni..huhuhu!!

    ReplyDelete
  4. sy pn syg zarith sofia & norliyana athirah..
    jom g beach!
    ahahahhaha...
    -nadya jaafar-

    ReplyDelete
  5. hehehe..
    beach?
    jum2....
    beach mane nk g niee??
    hehehhehe

    ReplyDelete
  6. jeng jeng jeng...(:
    tumpang lalu yeee
    jemput2 lah ke belog kamiii.
    heeeeeeeee. PEACE! :D

    ReplyDelete