Friday, November 5, 2010

*beragak ckit*


*perempuan itu annoying giler*

yang lagi annoying si kawan nya itu..

cantik ke kau perempuan?

kalo cantik tapi nk mgata orang lain aku xkesah kot!!

nie tak!!

tak ok!!

hahaha...

kepada berkenaan : terima kasih sbb masih membaca blog saya ini..:))

saya xthu la ape salah saya kat kamo kan sampai kena mengata sampai mcm tuh sekali..

kamo hilang akal kot!

selama nie saya baik dengan kamo ,kamo pon "pura pura baik" dengan saya untuk apa ya??

saya confius la perempuan??

cuba kamo cakap apa masalh kamo dengan saya??


hello! sapa yang desperate sangat sekarang nie..

kamo msg saya tnya khabar saya or watever then untuk bertanya bagaimana hbgn saya dengan si dia?
motif?

masih mengharapkan sesuatu yang tidak pasti ker!

sudah2 la tuh k nk mengata orang kalo diri sendiri pon xbape nk betol sangat!

cermin diri tuh sebelom mengata orang lain!

tengok dulu diri tuh betol ke tak!

lagi 1..xperlu la nk persoalkan degree saya ini ye...

alhamdulilah..saya sudah selamat ke tahap ini

dan kamoo....

kamo belajar jela betol2..

xyah nk memerli sangat!!


ok la..bye :)


*malas nk bergado sbb laki*
tak rasa bodoh ke

kesian sangat!!

btw: saya mintak maaf jika ada keksaran!

semoga kamo menemui kebahagiaan yang kamo cari selama ini..

amin...


No comments:

Post a Comment