Tuesday, September 7, 2010

yeayy..rayer tiba lagi :)




eheemmm...waahh..sudah nak rayer dah kita semua sebagai umat islam ye :))


so yana ucapkan








dikesempatan ini ,saya norliyana athirah memohon keampunan kepada sesiapa yang telah saya tersakiti,terlukai,terkasari dan apa2 yang ter lagi laa yee...
seperti anda semua sedia maklum,saya bkn sengaja untuk berbuat demikian...

so 0-0 okayh :))

yeayyy.....


anda anda semua diminta jemput hadir ke rumah yana nanti :))

tak tahu alamat?

okeyh,tahu rumah dato susilawati yg hilang baru2 nie tuh,.haa..sudah dkt laa tuh dgn rumah yana..berhadapan sje rumah yaana dan dato itu..:)) ngeeee

okei,so datang ye nanti :)


pesanan saya untuk semua :

semoga rayer tahun ni meriah ye..
jangan men mercun taw!bunga api xpe..
sesiapa yang mahu pulang ke kampung itu berhati2 okey,sesungguhnya yana masih myayangi korunk lagi :)
makan tuh ingt lah saya disini.
nnti snap2 lah pix raye n mms sama saya ye :)


pesanan saya untuk dia :

saya memohon seribu keampunan yang tidak terhingga..
saya tahu saya banyak wat salah dengan awak..tapi awak pon same kan?hehe
hope raye nie kita dapat bersama2 membersihkan jiwa,menghapuskan segala2 yang terjadi dari sebarang apa2 perkara yang telah berlaku sebelum ini antara kita :)
awak tuh di kampung elok2 ya..
bakar lemang tuh ,jangan sampai terbakar pulak dengan isi2 dalam tuh sekali erk..;)
insyaallah kalo takda pape yang menghalang,sampai lah saya ke kota tinngi tuh nanti ..
awak tunggu ye :)

selamat hari raye awak :)
0-0 jugak kayh
uet raye saya jgn lupe simpan..
wieee...


...then...


HAPPY RAYER DAY TO ALL OF YOU..

love you



No comments:

Post a Comment