Friday, August 27, 2010

"secoret rasa"


heyy ladies and guys. :)
hopefuly semua sihat sihat saje ye...
sorry la yer entry yana kali ni agak touching skit sebab jiwa tengah bergolak dan dilanda ombak besar..HAHA..:)
mood yana sekarang nie sangat sedey dan kecewa dan down apabila mendapa tahu cerita yang lebih dasyat dari sebelum ini..
OMG..dugaan demi dugaan yang yana terima bulan yang penuh keberkatan nie..

"yaallah ampunilah dosa dosa hambamu yang kerdil nie yaallah,berikan lah kekuatan kepada diriku ini menghadapi segala segalanya dengan tenang"

sangat sedey rasa ini hingga tidak sangup untuk menghadapi ini keseorangan diri lagi..
syukur alhamdulilah kerana saya norliyana athirah masih ade allah swt yang sentiasa ade dekat dengan saye dan family,dan jugak tidak lupe kepada kawan kawan yang sentiasa memberi semangat pada saye ketika saat saya jatuh tersungkur ketika ini......

awak :

saya mtk maaf....
mungkin kita bukanlah ditakdirkan untuk bersama selamanya tapi hanya sekadar persinggahan sebentar untuk mengenali dengan mase yang singkat saje...
saya tidak layak untuk awk lagi..awak carilah kebahagiaan awak ye..
saya cukup terluka sekarang nie dan saya jugak berhak mendapat kebahagiaan untuk diri saya dan bukannya kecewa sepanjang hayat :))
cukup lah ape yang saya dah rase selama nie..jangan seksa saya lagi...
saya ade ckp dgn awk kan yang dunia akhrat saya xkan maafkan awak kan,tapi sebenarnya jauh dari sudut hati saya..saya dah lama maafkan kesilapan awak..dan awak hanya perlu meminta maaf pada YANG MAHA ESA saje :))
saya harap awak menjadi apa yang awak inginkan..
sebut pasal bisnes yang awk ingin buat tuh,saya mintak maaf sbb tak dpt tolong awak lagi..
saya harap awak berjaya dalam kerja awak..saya selalu akan mendoakan kejayaan awak..
  • terima kasih kepada awak atas segala kebahagiaan yang selama nie kita lalui sama sama..
  • terima kasih atas rase kasih dan sayang awak terhadap saya..
  • terima kasih atas rase keprihatinan awak selama nie..
  • terima kasih kerana menjadi penasihat saya dalam segala hal walaopun saya xpernah nak dengar kata kata awak..
  • terima kasih kepada awk kerana mendidik saya menjadi seorang yang berjimat..
  • terima kasih awak sebab menjadikan saya seorang yang pandai menilai erti cinta..
  • terima kasih awak sebab memdewasakan saya...
  • terima kasih jugak atas perkenalan kita selama nie..
  • terima kasih kerana memahami saya dari A-Z..
  • DAN......
  • terima kasih awak atas RASA ini.....:(

" kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu dengan sepenuh hati,sehinggalah kamu kehilangannya,ketika saat itu,tiada guna sesalan kerana perginya tidak akan berpatah balik"

No comments:

Post a Comment