Friday, July 22, 2011

heereee weee gooo


assalammualaikum

selamat hari jumaat rakan rakan dan blogger sekalian

harap semua sihat sejahtera dan dikelilingi oleh suasana yang bahagia dan gembira..

so amacam perlawanan malaysia lawan chelsea malam tadi..

sudahkah anda melantangkan suara suara lunak anda melihat perlawanan semalam

hahaha

pasti yaa pada kami yang berada dirumah , walaupun hanya dirumah tapi kelunakan suara mama, angah, mira, saadiah dan aisyah menjerit bagaikan kami semua sedang berada di stadium!

kalah pada pihak lelaki yang berada di stadium itu!


hebat bukan malaysia

walaupun kalah pada chelsea 0-1

tapi syabas diucapkan...

semoga malaysia lebih cemerlang di masa akan datang!


okay, habis tentang bola

**********************************************************

hari ini cuba membangkitkan hati dengan perasaan yang gembira walupun sebaliknya tidak!

apakah?

pernahkah kamu mengerti "erti" suatu perasaan yang harus dijaga.

tidak bukan..! !

aku memang tidak layak untukmu

cukup cukup laa masing masing menyakiti hati sendiri..

tidakkah kita ingin merasa bahagia walupun seketika..

tidak penatkah kamu bila sering bertikam lidah

pergi laa kamu jika itu yang aku dan kau pinta!

yaa.. aku memang kejam.

terus dan terus menyakiti hati kamu


aku mendoakan kamu dapat ketemu seorang insan yan lebih baik dari aku, dan kamu doakan aku dapat ketemu cinta yang lain untuk menemani hidup ini tanpa ade rasa dendam dihati

*************************************************

till then,

byee


*_^




No comments:

Post a Comment