Tuesday, July 19, 2011

caraku berbeza :)


assalammualaikum kepada blogger dan pengodek blog sekalian

harap semua sihat sihat sahaja yea di bulan yang penuh keberkatan nie

semoga semua memperbanyakkan ibadah kepadanNYA

Kebelakangan ini sangat kesibukan urusan di ofis dan bermacam macam hal lagi

terlalu banyak benda yang ingin dikongsikan bersama tetapi tidak terluah oleh luahan hati ini.

waaahh.,.ayat! :)


aku sayang kamu dengan caraku sendiri

terbaca cerita ini dekat sorang blogger dr.cinta ni

suke baca entry entry dari dia



"aku sayang kamu dengan cara aku sendiri"

jika mereka memilih untuk kerap bertemu, aku memilih untuk tidak bertemu

jika mereka memilih untuk kerap bermesej, aku memilih untuk tidak bermesej..

jika mereka memilih untuk saling mengingati aku memilih untuk tidak mengingati kamu..

jika mereka memilih untuk saling merindui, aku memilih untuk tidak sekali merindui kamu..

KERANA APA?

PILIHAN KU BERBEZA DARI MEREKA..

KERANA..


kamu belum tentu jadi MILIKKU

AKU LEBIH SENANG BERTEMU DENGAN PELINDUNGKU..

aku lebih suka bermesej dengan kekasihku dengan hanya BERDOA


aku lebih selesa mengingati DIA yang selalu mengingatiku


aku lebih rindukan PENCIPTAKU

Aku sayang kamu namun aku lebih sayang DIA


TERIMA KASIH KERANA MEMAHAMI CARAKU

:)



^_*


BYEEE












No comments:

Post a Comment