Wednesday, June 29, 2011

salam


assalammualaikum :)


salam 1 malaysia kepada semua dan tidak lupa jugak salam israq mikraj



hari nie mahu bercerita tentang DIA


siapakah?



dibawah ini la




yang si hidung besar dan berambut panjang itu la saya ingin berceritakan hari ini
heheh


mengapa?

jangan tanya!



nama dia muhammad bin tomiran

atau incik tommy@mamat@incik b

kalau anda semua perasan pada entry yang "im taken" sebelum sebelum nie

saya ada bercerita tentang si dia lebih detail so sekarang tidak perlu la detail sangat kan, pasti anda anda kenal siapa dia bukan



dia yang suka buat hati ni gembira dan sedih

tapi sekarang dia sudah ade keputusan yang tetap tanpa budi bicara lagi


keras bukan hati dia
haha


saya ingin menyampai seribu 1 mohon kemaafkan kepada kamu kerana telah membuat hati kamu terluka dengan perangai saya dikala ini


pleash pleash pleash.


maaf ok

0-0

kan nak raya ni, so kena la bermohon maaf

winkwink


setiap bicara awak kadang kala mengusik hati ini, menusuk hati ini tapi jauh disudut hati awak saya tahu apa yang awak ingin sampaikan

kedegilan saya membuatkan kamu terus dan terus sabar dan kini sampai la masanya kamu hilang sabar

hehe

maaf sekali lagi


jika kamu sudah menemui insan yang lebih baik dari saya, teruskan sahaja dengan perempuan itu okay?

tidak mahu hati kamu terus dan terus disakiti lagi oleh saya yang kejam ini


jaga diri awak

jaga makan minum awak

jaga nissan dan myvi purple jgk! ngee :)


kelunturan itu tidak pernah ada incik b
kamu faham maksud saya?

till then,
bye

salam ukhuwah

-norliyana athirah-



No comments:

Post a Comment