Saturday, June 25, 2011

penangan maharajalawak :)

assalammualaikum :)

selamat rakan rakan sekalian

semoga semua sihat sihat belaka ok :)


dari semua sedia maklum, penangan maharajalawak sungguh sangat memberi impak dan kejutan demi kejutan sehingga saat keputusan diumumkan jugak memberikan keputusan yang tidak dijangka oleh saya :)

mengharapkan JOZAN saya akan MENANG, tapi mereka tewas ditangan SEPAH yang tidak kurang hebatnya juga ..akhirnya juara maharajalawak jatuh jugak pada SEPAH.,mungkin rezeki mereka dan bakal anak shuib itu ... SYABAS SEPAH..

walauapepon JOZAN saya tetap MAHARAJALAWAK pada peminat peminat mereka
peacee yawww!

begitu hebat sekali penaangan maharajalawak ini,sehinggakan tepat kul 10.00pm tepat, saya sudah berada di depan tv dengan penuh rasa tidak sabarnya menunggu giliran peserta peserta .. ~eceh! ayt kau xleh blah kan! haha

dengan keriuhan dirumahnya lagi bersama keletah si kembar yang datang rumah dan si kecik alisya yang kejap kejap jatuh bila mula berjalan.. sangat happening apabila semua keluarga dapatberkumpul bersama pada masa masa ini
alhamdulillah sehingga kini masih dikurniakan sebuah keluarga yang bahagia dan mengharapkan sebuah keluarga yang bahagia juga dengan pasangan saya! jeng jeng jeng..
siapakah beliau?~~~ tunggu saje laa yeaa
sape masuk minag dulu, kalau mama terima ,dialah orangnya.. boleh tak gituu?? HAHAH :)

eh eh lari entry pulak nie.. HEHE

apeapepon. semua finalist MAHARAJALAWAK adalah juara :)




ok,
till then

love you people


*____*

gudnite


No comments:

Post a Comment