Tuesday, June 28, 2011

mimpi semalam


assalammualaikum semua :)


sudah makan? sihat?

harap semua sihat tubuh badan akal dan fikiran yea :)


hari semalam tidak akan muncul lagi tetapi mimpi semalam muncul dikamar ku

kamar yang didiami oleh 3 gadis comel

dihiasi dengan langsir berwarna hijau dan aircond yang bersuhu 17c serta suasana malam yang sungguh sunyi sepi diluar sana

seperti sepi dihati ini


yaa!

tentang mimpi semalam

mengapa ianya muncul di sebalik tidurku yang lena

dari mana hadirnya jejaka itu

tanpa aku sedari

berada disisiku

melihat aku tanpa rasa jemu dan terus berlalu lenyap dari bayangan

ouh disitu bahagia ku rupanya


terasa 1 sentuhan yang dingin di pipi ku

mengulit semua kenangan antara kamu dan aku


apakah?

bukankah engkau lagi kesibukan dengan kerja

sedikit pun engkau tidak memikirkan aku


mengapa engkau hadir semalam?


subuh itu mengingatkan aku tentang dia

dia yang pernah membuat hati ini terlalu gembira

dan memandang ke arah telefon, tanpa sebarang panggilan atau message dari dia yang mesra seperti dahulu hanya message berbaurkan rasa tidak puas hati sahaja yang ku terima

sayu hati :(


rela dalam terpaksa




sekian


til then,
bye

:)




No comments:

Post a Comment