Sunday, June 26, 2011

hati yang sering terusik


assalammualaikum

sihat sihat bukan kamu semua , alhamdulliah :)


berbicaranya soal hati semua orang pasti mempunyai rasa yang sendiri

sedih gembira riang sayu terluka terusik semuanya hati sahaja yang tahu dimana dan mengapa ianya terjadi bukan..



kini ingin ku berbicara tentang hati ini yang sering terusik dengan keadaan sekeliling dan ujian dariNYA :)

lebih lebih lagi bila berbicara dan mengenangkan tentang DIA


DIA yang sering membuat hati ini terlalu gembira dan juga menangis :)


hebat bukan DIA, tapi dia kini mengambil langkah untuk tidak ingin berkasih lagi

kerana apa?


kerana silapnya saya sebagai seorang manusia yang tidak pernah lari dari kesilapan

KEJAM bukan saya


hanya ungkapan MAAF mampu ku ucapkan tetapi tidak memberi apa apa kesan padaNYA

KERANA?

mungkin hati DIA lagi terluka dikala ini


maafkan saya sekali lagi


ku mohon agar kamu memaafkan saya dan turut bergembira bersama teman teman mu disana


damailah kamu disana ,

ingin ku bawa semua kenangan dan semua yang terindah tentang kita jauh dihati ini agar ianya tidak mengusik perasaan kamu lagi


ku pasti keputusan mu kali ini tidak ada rundingan lagi

berbicara kamu sungguh keras tanapa sebarang nokhtah ketika itu

MAAF

Sedangkan lidah lagi tergigit,ini kan pula kamu dan saya :)




jaga diri

till then,
bye


-love-







No comments:

Post a Comment