Thursday, June 30, 2011

gtg

assalammualaikum :)


pasti kamu semua pernah mengalirkan airmata untuk sesuatu yang pernah berlaku bukan

sakit dan pedih bila kita rasa kehilangan seseorang yang kita sayang terutama ibubapa kita


dan pada pasangan kekasih pulak, ditinggalkan oleh pasangannya


sepotong lagu menghiasi ruang blog ini :)


aku terluka

tak pernah ku sangka terjadi sekali lagi

kecewa untuk sekian kalinya

habis sorang untuk semua

kejam bukan dirimu!


aku kecewa pedih

tak mungkin kau dapat faham sakitnya

cinta kita kau persendakan

pergilah kau jauh dari hidup ini

melayari bahtera mu disana wahai kekasih


aku si bodoh yang percaya kata katamu

setia menunggumu

tapi bukan ini yang aku pinta pengakhirannya


pergi kau pergi

tinggalkan aku

biar aku sendiri

biar aku menangis lagi! ! !





till then,
bye










2 comments: