Monday, April 11, 2011

final week yang gilak

omg!omg!omg!ouhh kami sume sungguh giler di minggu minggu terakhir ini dgn assingment yang terlampau byk yang tidak menang tangan dah nie nak siapkan.,tapi kena jugak menagkn tgn tuh.. (*+*)

ada 5 presentation kesemuanya untuk minggu terakhir ini! ouh. .dugaan.. ^_^
kesemua kerja dan report hampir dilaksnakan dengan jayanya..SYABAS BETEH!

terima kasih kepada rakan rakan sepeluk saya cik jass,ebab dan cik pp serta tidak lupa jugak pada incik syafix yang telah memberikan kerjasama terhadap pembikinan filem..ehh pembikinan assignment kita semua ..HE HE HE ..

tapi ESOK ari selasa 12/4/2011 saya skip 2 presentation laa...kesian kawan kawan saya present tanpa saya tapi mereka hebat ,so takpe! wish korunk GOOD LUCK ye present the SCARY MARY subject (employment law)
haa,saya nak pesan kat korunk nie,bila miss soal apa2..so cakap "when law is silent so there is NO amendments under it...HA HA HA ..
ketiadaan saya pada hari pembentangan bukan sengaja oke tapi saya ade tugasan lain yang perlu diriwayatkan perkhidmatannya iaitu MUET ..

KESIAN kan baru nak amik MUET..tuh la,dulu time kawan kawan amik masa diploma gatal xnak amik ..ha skg dah tercungap cungap kena amik sorunk2..padan la muke hang yana!
HE HE HE :P
muet nie kalau saya xamik so jawabnya tidak graduate la saya sebagai pemegang ijazah sarjana muda pengurusan sumber manusia :)

minggu nie memang kena jiwa kental dan mempunyai mental yang cukup kuat untuk menempuhnya ..

semoga semuanya berjalan lancar
AMIN :)


^__________^

byee byeee




No comments:

Post a Comment