Sunday, December 26, 2010

makan dan makan


yeayy! sekarang mood makan makin menjadi jadi ye cik liyana nie.

haish..sejak cuti cuti nie makan saje dia ye :)


perot membuncit ok??

tak caya??

sila tanye pada cik piah saya itu :)

dia pon cam ala2 terkejut je..

yelaa..saya ni susah nak naik berat badan.

kawan kawan saya memang teringin sangat nak tengok saya jadi gumok tapi xjadi jadi pulak..diorg yg gumok lagi ader laa kan...

HAHAHAHA


xpe2..selagi boleh makan kita makan ye

saya memang kuat makan tapi badan tetap cute ! teeett!!! (waahh statement kau.!)
HAHAHA


ouh btw sebelom terlupe!

25de2010 nie weeding sara, housemate saya di shah alam tercinta!

pergi rumah sara dengan sofia.hannah dan ainun :)

sangat cantik macam patung ye cik sara saya tuh!

dah la kau memang cantik sara ooii!!

5 stars for you lalink ..

ting ting ting :)

nanti saya upload pix pix dia ye sayang sayangkuh :)

at rumah sara pon kerja saya makan jelaa tadi,tak caya lagi?

sila tnyer bestie saya sorunk tuh ye.

dia sebagai saksi utama..HAHAHA :)

ok!

anyway!


SELAMAT PENGATIN BARU SARA AISHA N ZACK :)

kekal ye hingga ke ank cucu :)

sara dah??

cik liyana biler lak ??

teett!!ooppss???


talian putuss,,,


ok then bye :)

ily.imy





No comments:

Post a Comment