Wednesday, September 29, 2010

melaka coming soon....

wow! so excited lak saya nie nk post awal2 kan..
yeayy! hari jumaat ni guin to melaka! yabeedaaabiduuu.
(eloo..liyana,melaka je kot! ko mcm nk g PARIS nie knp..HAHAHA)

heyy..lupe memberi salam pulak..
assalammualaikum kawan kawan...:)

sorry la terover lebey pulak kan..
melaka coming soon? ouh itu entry sangat tidak menarik kan...
cube la ltk " paris coming soon" wooww!! baru GREAT lah kan..:)

aiiippp..ape saya mencoret nie..hehe

okei kawan kawan, buat pengetahuan kamo ,saya akan pergi ke MELAKA pada hari jumaat ini ..
untuk apa?konpius?risau?ada apa disana?

ouh..jangan susah2 kerutkan dahi anda anda semua ye...:p

ianya adalah untuk 1 lawatan yang ada kena mengena dengan subjek yang saya amik nie iaitu

"management of change"




so nanti kami akan melawat beberapa organisasi2 besar yang ada di MELAKA, dan melihat dari segi perubahan yang mereka lakukan!
macam best je kan..
yes..mmg best pon..::))
walaupon MELAKA je tapi saya excited nak gy..HEHEHE....

yana dan kawan kawan yana yang lain nanty bertolak dari uitm shah alam hari jumaat kul 11.30 pagi dan tiba di melaka insyaallah kul brp nth lahh kan..HAHA.

SO......

nanty yana akan update entry baru bila sudah selesai pulang ke tanah air ye
(macam pergi obersea pulak)..hahaha

nantikan ye...:))

wieee....


byee...

lurve you

No comments:

Post a Comment