Friday, August 6, 2010

saya rinduuuu...

saya rindu blog saya..!!
ouh..kini baru ku sedar yang sudah 3 bulan ok tidak update blog ini..
how kejaammm saya pada blog kesayangan "ouh chenta" ini....:)


sepanjang peningalan saya disini,sudah tentu laa kan pelbagai yang terjadi didlm hidup yang penuh liku liku nie....

saat manis,suka,duka,riang,tawa dan sewaktu dengannye.....

maaf! kerana tidak berkongsi cerita terlalu lama....hihihih

saya sangat busy laa dengan keadaan disekeliling..(ntah ape yg di bz kan pon xthu laa yana nie.eheh)

okei,jum ikot yana menyelami kisah2 yana selame nie....cehwaaahh ceehhwaaahh...:)

sekarang still lagi menuntut di uitm shah alam berada di sem 4 skg nie..
fyi, yana sekarang dah dok luar dah,xdok dh kt kolej..wieeee..
seronok seronok dapat keluar keriangan dari kempopong kolej yang meyeksakan itu..hahaa

skg dok bersama 5 housemate yang sangat gila2 dan mmg best laa mereka semua,,,,
mereka mereka adalah :

ketua rumah : sara aisa yg cantik bak bidadari
pen ketua rumah : aulia yg sukee masak bak emak2..
setiausaha : shima yg sukee tgk katun "happy tree fren"
bendahari : pp yg sdg dilamun chenta..haha
ajk rumah : nadia ebab yg 1 bilik dgn saye dan sukee makan..
ajk kebajikan : sayee yg sentiasa tidak berhenti makan kalo aulia masak sedap2..heheh

hahahahhahaha.......

kami ber'6 kini duduk dalam 1 bumbung dengan tenang dan aman...

status saye?
hohoho...
macam ditungu2 jee cite nie...hahah

saye still lagi bersame cik b tersayang ( muhammad bin tomiran)
kami banyak belajar dari kesilapan yg masing masing telah buat...
saya dan dia will be together 4ver n ever..
insyaallah...:)


nanti entry lain yana cite panjang lagi about H.I.M okei....
sekarang nie cte pendek2 duluu...
yelaaa...3 bulan pnyer cte bykk woooo..
mati aku nk cte dr A - Z .....
kejang urat urat ditgn...hahaha


pertelingkahan pulak??
haishh....banyak bnde sebenranye yg terjadi....

ade perempuan gumok tidak sedar diri tuh laa membuatkan saye ingin bercerita disini...
hahaha...

jengg..jengg..!!
budak G tuh mmg dari awal lagi tidak puas hati same saya gara gara terlalu obses dgn cik b saye...
yeee...btol laa ..xcaye??
hmm....skati laa yeee,,,


DAN BILA ESOK?? BY SOFAZ?? USING GUITAR?? REQUEST MY FAVOR???

HAHAHAHAH...
(korunk xpaham ae.xpe2..nnti yana cte pulak kt entry selanjutnya,mukadimah saje ini)
maaf..
;)


KINI, saya bersyukur dengan apa yg dimiliki...
kebahagiaan, mama,abah,adik2,kawan2 yg sellu ade, dan jugak cik b saye..

terima ksih utk mereka semua yg selalu ader bersama saye selame nie saat saya jatuh tersungkur menghadapi ujian dariNYA....

yeayyy!! (tepuk tangan utk diri sendiri cepat)
heheh....


kini berakhirlah penulisan saye setakat ini saje..
akan bersambung dengan entry2 yg lebih menarik,panas dan dasyat!
tunguuu ye..,..


byee..
terima kasih kerana membaca..
i love you..;)


No comments:

Post a Comment